Belajarlah menerima kekurangan seseorang

ASSALAMUALAIKUM :) BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


Selepas Akad Nikah berlangsung . .
.
.
.
.
.
Perempaun : Saya dah selalu kena peluk dengan lelaki lain .
Lelaki : *dengan tenang dia menjawab* Dan saya lah lelaki yang akan memeluk awak dengan kasih sayang .
Perempuan : You are not my FIRST kiss .
Lelaki : *menjawab dengan penuh senyuman* And you are my First Kiss .
Perempuan : Dah banyak lelaki yang pernah menjamah tubuh saya .
Lelaki : *dengan sabarnya mengatakan* Yang ingin saya jamah adalah hati awak dan rasa sayang awak pada saya .
Perempuan : Pernah ada lelaki tengok saya tengah berbogel .
Lelaki : *memandang si perempuan* Saya tengok awak sangatSangat lembut , suci bersih tak ternoda pon .
Perempuan : Saya pernah melakukan hubungan sex dengan ex couple saya .
Lelaki : *peluk perempuan itu dengan sabar , dan berkata* Saya tahu , yang awak tak akan buat macam tu lagi .
Perempuan : *menangis , tersentuh dan berkata kepada lelaki* Saya tak akan pernah layak untuk awak Sebab Saya Dah Tiada Dara !
Lelaki : *menatap mata si perempuan sambil memeluk dengan senyuman yang ikhlas dan lelaki itu mengatakan kepada perempuan* Saya bukan mencintai DARA awak , yang saya cintai adalah awak . Saya cintakan awak sepenuhnya


.
.

Belajarlah menerima kekurangan seseorang . 
Kepada Girls - " carilah lelaki yang sanggup berdiri di tengahTengah hujan untuk menunggu awak . Dan janganlah cari lelaki yang sanggup tunggu awak dalam kereta mewahnya dan sibuk contact awek lain kat dalam kereta dia yang mewah itu •﹏• Dear Girls ? carilah lelaki yang akan kaya suatu hari nanti , bukannya yang kaya sekarang Tapi dengan harta orang tuanya . Dear girl ? Lastly , carilah lelaki yang betolBetul boleh menghargai dan menjaga kehormatan awak dan BUKANNYA LELAKI YANG MAMPU MEMBELI HARGA DIRI AWAK DAN MENGHANCURKAN KEHORMATAN AWAK . INGAT LAH WAHAI HAWA CARILAH LELAKI YANG JUJUR DAN IKHLAS MENYINTAI KAMU KERANA ALLAH . BUKAN MENYINTAIMU KERANA KECANTIKKAN MU .


terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

0 comments:

Catat Ulasan

´