Aku terima nikahnya Part 2

ASSALAMUALAIKUM :) BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM


" selamat menempuh hidup baru , semoga jadi keluarga yang saqinah , mawaddah , warrohmah , mendapatkan keturunan yang soleh dan solehah . Diberikan rezeki yang berkah dan melimpah , dan selalu di dalam lindungan serta kasih sayang Allah . "
.
.
.
.
Ke Kedah kah kita ? Yeahhhh , ke Kedah la ! Bini dia oqang kedah habaq hang . MerahMerahan gitu . Seperti saga , cewahh . Kami bawak pengantin laki , so pengantin sampai pukul 2 petang sementara tunggu kami bersiap . Kesian , pukul 10 depa dah makeUp siap2 semua , pukul 2 baru gerak g kenduri . 



Dari kiri berdiri - Makcik Aku (adik pengantin) dengan anak nombo 2 dia , Mak Aku (kakak sulong pengantin) , Aku , Makjang aku (kakak pengantin)
Dari kiri duduk - Maksu aku (adik bongsu Pengantin) , Adik aku .

  
Kami beselfie ? itu benda wajib . haha . tak kira la masa tu pengantin tengah makan sekali pon . Ada kami kesah ! haha . Tak kira dimana sekalipon . hak selfie hak kami . 



Selfie tanpa kira siapa di sekeliling ! huahua . Masa ni dah gerak nak balik dalam pukul 4 petang , puas selfie dengan pengantin . Jadi tibanya untuk berseorangan , Aku dengan adik aku :P


Gambar atas , kami depan meja pengantin . Pengantin di belakang diabaikan :3 yang penting kami happy . Yang bawah , depan rumah pengantin . Selfie dengan mak , hihi .


Pertama kali aku bergambaq dengan Pakteh aku :3 . Pengantin baru untuk kali ni . Semoga berbahagian . 


terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

0 comments:

Catat Ulasan

´