Kerusi KanakKanak

Assalamualaikum . yuhuuu . Hye :)

Memandangkan sekarang nie aku Hanya duduk rumah , tolong mak kat kedai ja . " so tada la diPanggil MenanamAnggur kan " huhu . aku mempunyai idea yang agak pelik la untuk perempuan nie . Iaitu " membuka bisnes kecilKecilan membuat kerusi KanakKanak " Cewahhh . Ini hanya idea semataMata . Cuma na minta pendapat daripada orang Awam . " amboi kau kalah pengacara Tv " . Ta kisah la , aku mempunyai pengalaman membuat KerusiKanakKanak nie daripada kerjaKursus Pendidikan Seni Visual tingkatan 5 . Cikgu aku cakap kalau aku buat Bisnes nie InsyaAllah berhasil . Sebab semasa Cikgu aku pergi berjumpa GuruGuru PSV beserta membawa KaryaPelajar , Cikgu aku membawa kerusiKanakKanak aku dan ada seorang Cikgu berlainan sekolah ingin Membeli hasil KerjaAku . " bangga Bak hang ! " . Anak cikgu aku pon berMinat dengan kerusi aku tu , " berebut dengan aku . huhu " . jadi ? apa pendapat hangPa ? 


Nie la HasilKerja aku . Kerusi KanakKanak bertemakan kudaBelang . sesuai untuk kanakKanak 2-6 tahun . " nama pon kerusi KANAKKANAK " tak kan untuk 12-16 tahun pulak kan . itu dah jadi kanakKanak Besar . haha , " lawak tak menjadi la oii ! Stop " oke Fine . 

Amacam ? Comel ? bahagianBahagian bucu tu akan di curveKan . jangan Risau tentang itu . Haha :) entah betoi ke tidak la tu ayat aku . 

oke la . ApaApa komen - cadangan or apaApa sila tampilkan pada bahagian comment oke :) ByeBye .


terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

3 ulasan:

  1. berapa harga nak jual kerusi nih?

    BalasPadam
  2. berapa harga nak jual kerusi ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. . ini hanya minta pndapat dahulu , ta memulakan lagi untuk jualan . Maaf

      Padam

´