Kenangan Itu Takan Berulang

Assalamualaikum . SalamSejahtera . hye :)

Bismillahirrahmanirrahim .

Dugaan demi dugaan aku lalui sejak Peristiwa hitam itu muncul dalam hidup aku . InsyaAllah ada Hikmah di sebalik semuanya . Herm , Aku rindukan semua kenangan yang aku dah ukir dekat PSAS bersama kawan-kawan aku . :( kepada budak Diploma Kejuruteraan Awam Semester Dua -Disember 2013- 

" jujur aku cakap aku rindukan hangpa semua :'( , kalau boleh aku tanak pon benda ni jadi . Aku mintak maaf segala sala aku dengan hangpa selama aku pernah jadi kawan hangpa , aku harap hangpa ta lupakan aku walaupun aku da jauh dari hangpa , Berat hati aku na tinggalkan semua kenangan yang kita penah lalui , macam-macam kenangan pahit manis kita lalui bersama , tapi itu hanya akan tinggal kenangan "

Banyak sebab kenapa aku buat benda nie , Ada Hikmah disebalik Kejadian yang terjadi . aku harap kawan-kawan aku faham . segala kenangan yang berlaku takan aku pernah lupa . 


.
.
.
.






.
.
.
.
.
.
.
.

Insya-Allah , jika permohonan diLuluskan , aku akan ke POLIMAS menyambung pengajian . aku rasa poli ni lebih dekat dari rumah daripada PSAS , supaya senang aku nak balik kalauKalau aku sakit . Aku harap keputusan aku ni betoi dan ada kebaikan dia . aku berjanji dengan diri sendiri aku akan belajar sungguh-2 untuk buktikan kat makAbah aku . " konon nak kerja ada gaji PuluhPuluh ribu " anganAngan menggunung ! herm . 

Kau boleh Farah ! cayokk-II . Do The Best ! :) kawan-II jangan lupakan aku ek . aku Sayang hangpa sangatSangat . Muah Sikit . hihi .


oke . Bye .




terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

0 comments:

Catat Ulasan

´