Kehidupan DILUAR .

Assalamualaikum ! Salam Sejahtera , Hye-Hye :)

Saya akui yang saya selalu menghilangkan diri tanpa mengUPDATE ini blog , haha . sebenarnya aku tada topik na UPDATE apa ja . Itu la masalahnya , tambah2 bila KEMALASAN menguasai diri . Sekarang ni dah SEM 2 so Assignment dia dah memBUKIT walaupun ta sampai sebulan masuk kelas . "menipu la kau sampai membukit , setakat dua tiga ja pon . itu pon bole kira berapa helai ja" <-- ini menandakan aku sangat rajin menyiapkan ASSIGNMENT . haha .



Sekarang aku dah dok kat luar , maksud aku tak duduk HOSTEL dah , dok RUMAH SEWA . huhu , memakai banyak duit , huhhh . rumah sewa aku kat BEHRANG 2020 . so jauh la sikit dengan poli . jadi sekarang kena la bangun awai sebab naik bas pukul 7 pagi , dulu masa kat hostel koi 7 uhh kira sempat la lagi nak bersiap g kelas , sekarang bangun koi 6.30 gelabah satu badan takut tinggal bas . haha

RUMAH SEWA 
memandangkan aku dah duduk rumah sewa nie , keja aku duduk dalam rumah dan tido , haha . sebabnya masa dok hostel dulu sebok , macam-macam aktiviti ada . sekarang nie tido . tak pon ONLINE ja . ishh3 . mana study nya pon tataw la .kami dok berTUJUH oke . ada 3 bilik , bilik aku 3 org , yang lain 2 2 ja , sebab kami dok dengan senior sem 5 . apa2 pon asalkan ada rumah . :)

BILIK 
bilik aku mesti la penuh dengan barang2 tiga anak dara , iaitu INTAN SUHAZAHWA dan ZARITH SOFEA dan aku . na cakap beselerak "ta la jugak" haha . 


" Sebahagian dari tempat aku , sebahagian oke . huhu . " sepah betoi . ish3


" Oke , nampak dah sepah dia , haha . buzy buat ASSIGNMENT arr , faham-faham la . haha "

Kalendar - Menghitung hari balik rumah , haha

FullStop ! setakat ini dulu . Bye-2 . See u Again . Assalamualaikum


terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

0 comments:

Catat Ulasan

´