jiwa aku , jiwa seni


سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM

" jiwa aku , jiwa seni " statement yang entah apa - 2 bila di fikirkan balik . farah mengaku , memang farah seorang yang sangat minat kepada benda yang BERSENI . jadi sesiapa yang tidak memahami jiwa seorang seni , hampa takan pernah memahami bagaimana terasa TERUJA melihat keindahan LUKISAN yang dipanggil KREATIF .

farah corakkan kehidupan farah bagaikan BEWARNA WARNI . seperti pelangi . tapi susah untuk memahamkan seseorang yang tidak seJIWA dengan farah . SUSAH !

kadang - 2 terasa menyampah bila sembang dengan orang yang tidak tahu seni itu apa . . pergi lah budak ! ! menyampah terasa .

setakat ni , ini saja yang farah TAKE PHOTO untuk lukisan farah . yang lain diLAIN hari saja la . . biasa lah guna | PHONE MURAH | mana nak ada camera nya pun , guna PHONE ayah or adik ja pun . ( cam MINTA simpati ja pun ) tada niat pun oke .


28 hB 8 1995 , ni da lepas dah . farah buat untuk kawan baik farah | Intan Suhazahwa | masa hari jadi dia yang ke 17 , buat tanpa mengetahuan dia , padahal dia dok depan farah ja pun . . tengok arw , pandai ta secret . . hihixxx


ni yang dah macam tertulis at " disebabkan LUKISAN kita gaduh "


ni farah buat untuk adik farah hari tu | gedik na sangat la kan | . . so buatkanlah . . t nages pulak susah nak dipujuk karang .


ni yang farah nya , entah - apa - 2 dah . okeh serabut !

k la . . nak pi kemas barang ! night . . 


terima kasih sudi baca..jangan lupa komen :)

2 ulasan:

´